Oldalak

2013. november 13., szerda

Chapter 12

Hello Girls!Nagyon sajnálom a sok késést de talán a szünet óta most van időm először úgy normálisan..Kérlek ne haragudjatok:// Remélem ez a rész is tetszeni fog,köszönök mindent nektek:')



Reggel a szokásos dallamos madár csicsergés helyett hangos tömeget,zsúfolódást és beszédet hallottam.Lassan ültem fel az ágyamban majd a még morcos arcomat megdörzsöltem és egy hatalmasat ásítottam.Pont mint a filmekben..Csak nem éppen tökéletes arccal mint a színészek.Elhúztam barnás függönyömet ami egyébként tökéletesen passzolt a halvány fa,és vaj színű fotelemhez.Szemeim kitágultak,és rögtön vissza húztam a függönyt ahogy észre vettek.Mi a franc?Legalább egy tv-s,4 újság író és annál több ember állt a házunk körül.Szó szerint.Minden honnan.Francba.Gyorsan lesiettem a lépcsőn ahol még a saját lábamban is megbotlottam.
-Fenébe..-kaptam a lábamhoz amit a botladozásom után sikeresen bevertem.Dühöngve szaladtam tovább egészen a konyháig.Ahol apa és anya éppen a függöny melletti részről "kukkoltak".Bár ha a miénket lehet annak nevezni.
-Megmagyaráznád hogy mit keres itt ez a sok újságíró?-tette apa karba kezeit.Nem foglalkozva kérdésével,kikerültem és az ajtóhoz rohantam.Nagy levegőt vettem majd kinyitottam az ajtót,amit abban a pillanatban megbántam.3 fényképezőgép,+1 mikrofont is majdhogynem a számba nyomtak.És persze rögtön jöttek a kérdések."Mi van Harry Styles és közted?"És mi van Larry-vel?"-erről a bizonyos Larry-ről már hallottam egy-s mást,undorítóak az emberek."A rajongók utálkozását nem lesz könnyű eltűrni,ugye tudod?" Te vagy az újdonsült áldozat Harry listáján?"-Akár mennyire is meg akartam volna mondani a magamat nem ment.Én ehhez nem vagyok elég.De ha nem csinálok valamit ki sem mehetünk a házból.Ami azt is jelenti hogy nem menekülhetek apáék elől sem.Muszáj valamit kitalálnom.Gyorsan becsaptam az ajtót miközben még mindig az arcomat takargattam.Ez szörnyű..nem is tudom hogy lehet ezt bírni..Apáék ahogy sejtettem mérgesen méregettek.
-Megmagyaráznád hogy még is mi ez az egész Sophia?-mért végig apa dühös tekintetétől pedig még az ereimben is megfagyott a vér.Egy szó sem jött ki a torkomon.
-Megmagyarázom.De nem most.
-Még is mit képzelt?-váltott hangosabbra hangja ahogy felfelé kezdtem szaladni a szobámba.
-Elmagyarázom,de előtte eltüntetném innen a paparazzikat.-erre nem szóltak semmit hát gondoltam hallgatás beleegyezés.Leültem az ágyamra és azon törtem a fejem mit is csinálhatnék..Nem akarom Gemmát zargatni..De akkor mi mást tehetnék?Muszáj lesz felhívnom Harry-t.Nyilatkozzon ő..Talán neki elhiszik hogy semmi nincs köztünk.(Még csak baráti viszony sem) de ezt már csak úgy hozzá tettem.És neki amúgy is..Mi ez az egy interjú?Volt már vagy 100-on..Előkaptam a telefonomat és gyorsan Gemmára nyomtam.
"Szia,lécci elküldöd Harry számát??"-pár perc múlva már jött is a válasz.
"Szia:))Persze..De minek?"
"Nyugi nem rakom ki a fanoknak..Csak add meg."
":D oké..Pillanat."-miután leírta gyorsan hívni kezdtem.2 csörgés után fel is vette.
-Halló?-szólt bele.
-Szia..Harry..Sophia vagyok..
-Sophia?Honnan van meg a számom.
-Gem.De ez most mind egy..Segítened kéne..
-Minek?Miben?Most keltem fel..
-Az újságírók körülvették a házunkat..-pár percig csöndben dolgozta fel a hangzottakat majd egy sietek-kel letette.Pár perc múlva Harry megérkezett.Amit már csak az őrjöngő tömeg is nyugtázott.Gyorsan lesiettem.Majd amikor kiléptem az ajtón Harry éppen magyarázott.
-Reméljük..-mosolygott.Csak ennyit bírtam elcsípni.Majd hirtelen vészesen közeledni kezdett és megfogta az oldalamat..Mi folyik itt?Próbáltam lelökdösni a kezeit magamról.De sokkal erősebbnek bizonyult.
-És meséljetek..Mióta tart ez a dolog kettőtök között.
-Semmió..-akartam folytatni de Harry egyik úját a számra rakta.
Azt akarta mondani hogy..Már elég rég óta..Kb..1 hónapja..
-Az szép kis idő..
-Igen..Reméljük lesz még több is.
-Mit művelsz?-erőltettem egy műmosolyt a fotó erejéig.És szépen kiformáltam a szavakat a fogaimon közül.Pont úgy hogy csak Harry hallja.
-Úgy sem hinnék el hogy nincs közöttünk semmi...-tudta le ennyivel.Majd miután én hátrébb vergődtem karjaiból Harry-t kezdték el minden féléről kérdezgetni.Új album..Turnék..stb..Nem nagyon figyeltem oda.Egy ami érdekelt.Anyáék kíváncsi tekintete az ablakból..


Ne haragudjatok hogy ilyen rövidre sikeredett de már a szemeim nem igazán bírják tovább.Sietek a következővel.És várom a véleményeteket.Puszi;) Sok siker a hét további részéhez.

1 megjegyzés: