Oldalak

2013. szeptember 21., szombat

Chapter 6

Sziasztok!Nagyon sajnálom a sok késést ne haragudjatok,csak tudjátok a suli..://De megpróbálok ezen túl több részt hozni,ne haragudjatok rám,puszi,remélem tetszik majd a rész.Várjunk csak,még csak most látom hogy 2 felíratkozóval bővültünk,nagyon szépen köszönöm:<3

Reggel elég nagy fejfájásra ébredtem..Mindig ez van ha nem alszom eleget.Utálom.Kikászálódtam az ágyból,elvégeztem a reggeli teendőimet a fürdőben.Egy kis spiráll,és már mentem is le.
-Jó reggelt.-nyújtóztam még egy utolsót a konyha ajtajában,ahol csak Annet találtam,éppen ebédet készített.Már a gondolatára is felmordult a gyomrom.Nagyon éhes voltam már.
-Szia drágám..Hogy aludtál?
-Hát elég rosszul,kaphatnék egy fájdalom csillapítót?
-Persze.-mosolygott rám kedvesen.-Mid fáj?Ugye nem a lábad?-kérdezte miközen arca talán egy kis aggodalmat tükrözött.
-Nem..Csak a fejem,de ez már megszokott ha nem alszom.-mosolyogtam rá szelíden hogy egy kicsit megnyugtassam.Nem tudom hogy miért aggódik ennyire értem amikor nem is ismer.De őszintén nagyon szimpatikus és közel került hozzám ebben a pár napban ahogy Gemma is.Gondolatmenetemet,Anne keze zavarta meg,ami éppen elém nyújtott egy gyógyszert,elvettem és egy kis teával le is nyeltem.
-A többiek?-néztem szét.
-Harry és Samantha elmentek Sam-nak pár cuccot venni,Gemma pedig mindjárt itthon lesz.Egyébként áthívtam a többi bandatagot ebédre,csak gondoltam szólok.-ahogy meglátta az arcomat rögtön folytatta.-De nem kell aggódnod,nagyon bolondosak és kedvesek.Nem lesz semmi baj.-simított végig a hátamon.Elengedtem egy mosolyt majd bólintottam.
-Értem..Na és segíthetek valamit?-kérdeztem.
-Hát..Most hogy így mondod,a sütikben segíthetnél egy kicsit ameddig én ezeket csinálom.Lenne 3 db választék,de segítek neked.
-Oké.Szivesen.Imádok sütit sütni.Na és mit süssünk?
-Mondjuk..-gondolkodott el.-Én egy kis Nigella Lawsonra,és pitére gondoltam,vagy egy kis hagyományosra..
-Értem..Mindet nagyon szeretem.-mosolyodtam el.
-Oké hát akkor kezdjük is.-nyitotta ki a szakács könyvét.-Akkor,kell hozzá..20 dkg éd csoki...-fel sorolt pár hozzávalót amit szorgalmasan előkerestem.-És egy kötény.-mosolygott rám,ahogy észre vette felsőmön ékeskedő csokit,ugyan is épp most kóstoltuk meg az éd csokit.Erre én csak elnevettem magam.
-Akkor lecserélem a felsőm.
-Jó akkor én addig elkezdem a csokis sütit.-bólintottam majd felmentem Gemma szobájába és kikerestem egy kis lenge itthoni pólót.Miután felmentem siettem is vissza Annehoz.Éppen háttal nyitottam be a konyhába és a kötényem bekötésével bíbelődtem,amíg egy erős kéz finoman el nem tolta a kezeimet és meg nem kötötte a kötényt.
-Köszönöm A..-ahogy megfordultam Harry zöld tekintetébe ütköztem.
-Nincs mit.-mosolyodott el huncutul.Én pedig zavarodottan tekintettem körbe a helységen,de Anne sehol.
-Anne?-néztem rá.
-Ja.-fordult meg hogy a spajz felé nézhessen.-Keresi a pite receptét.-erre én csak bólintottam majd a masszához sétáltam amit Anne már elkezdett felkavarni.
-Segíthetek?-kérdezte Harry félénken ahogy mellém lépett.
-Persze.Ha akarsz.-röhögtem el magam a kondolatra ahogy láttam magam előtt a sürgölődését a konyhában.
-Most mi az?Egy férfi nem süthet-főzhet?-húzta fel a szemöldökét.-Csak hogy tudd én nagyon jól főzök.-húzta fel az orrát,én pedig bólintottam egyet és próbáltam komoly lenni,de nem ment.Elröhögtem magam,Harry pedig dühösen forgatta a szemeit,majd a tálhoz lépett és elkezdte kavarni a benne lévő masszát.Majd bele öntött valami dió szerű port.Pár perc múlva vissza ért Anne is.
-Na látom jól haladtok.Harry te min puffogsz már megint?-nevette el magát Anne is.
-Semmin.-dörmögte oda.
-Egyébként hol van Samantha?-kérdezte miközben elkezdtem szétvágni kis darabokra a csokit.
-Haza ment hogy fel vegyen valami szépet amíg a fiúk meg nem jönnek.-mondta majd tovább csináltuk a süteményeket.
-Azt ne úgy csináld.-szólt rám Harry amikor beleöntöttem a csoki öntetet a masszába.
-Harry,ne engem figyelj inkább a pitét...
-De ha nem jól csinálod...-erre én csak megforgattam a szemeimet.Harry mellettem sertepeltélt,kersztül nyúlt rajtam és elvette a kakaó port miközben kicsit arrébb lökött.
-Harry!Most miattad elcseszem..-szóltam rá.
-Jól van már..Láttad hogy itt vagyok..Arrébb mehettél volna..-erre én csak fújtattam egy nagyot,majd amikor a lisztet öntötte bele a tálba,egy laza mozdulattal megfogtam és az arcába szórtam a pórt amitől nem csak az arca de a kunkorodó göndör fürtjei is olyanok lettek.
-na meg állj!-szólt utánam én pedig sikontgatva kezdtem el futni Harry az egész lisztes zsákkal szaladt utánam én pedig a nappali felé szaladtam ameddig el nem buktam a szőnyegben és elestem.Harry megfogta két csuklómat és miközben ráült a derekamra,figyelve arra hogy ne fájjon,felfogta két csuklómat és a padlóra tapasztotta.
-Na most megkapod.-vigyorgott pimaszul.Elkezdett csikizni miközben a lisztet öntötte rám,én pedig ordítottam sírtam és röhögtem egyszerre.Tudni való rólam hogy borzasztóan csikis vagyok mindenhol.Egy köhintést hallottunk az ajtó felől,de nem néztünk oda csak röhögtünk tovább Harry pedig még mindig nem hagyta abba a csiklandozást.
-Hatty Harry..!!Engedj el!!!!-sivítottam,majd amikor Harry egy pillanatra az ajtóra nézett ott akadt a tekintete,és megállt a nevetésben én viszont még mindig nem tudtam,majd amikor én is felültem meg láttam Samanthát az ajtóban.Hümmögött egyet beképzelten majd idegesen megfordult és elkezdett az ajtó felé sietni.Harry idegesen felállt rólam,majd a lány után szaladt.
-Samantha Samantha várj meg.-ebben a pillanatban Gemma lépett ki a konyhából.
-Mi történt?Miért vagy minden hol lisztes?-röhögte el magát de ahogy meglátta arckifejezésemet rögtön lehervadt a mosolya az arcáról.
-Semmi.Csak hát..Kicsit összelizteztük magunkat Harryvel..Vagyis úgy kezdődött hogy elkezdtünk sütni és hát ez lett a vége..
-Mi?hogy összecsikizett és lisztezett aztán?
-Samantha meglátott minket ahogy éppen Harry a...csípőmön ült és úgy csikizett.
-Óhh..-harapott bele Gemma egy kicsit a szájába miközben a padlót nézte.-Nos..Nem bánnám mondjuk ha szakítanának..Ennek a lánynak csak harry pénze kell.
-Hát azért csak szereti Harryt,végül is..Ő egy szívtipró..-gondolkodtam el,erre Gemma felhúzta a szemöldökét.
-Igen?-mosolyodott el.
-Jaj nem úgy értettem..nem nekem.-néztem zavaromban minden felé,és csak remélni mertem hogy nem vörösödtem el.
-Oké..-mosolygott 100 wattosan még mindig.Erre bejött Harry idegesen.
-Kidobott.Nem hiszem el!Komolyan mondom.Csak is te tehetsz róla.-mutatott rám én pedig nagy szemekkel figyeltem őt.
-Én?!Mit tettem?
-Semmit.-válaszolt Harry helyett Gemma.


1 megjegyzés:

  1. jujj nagyon jó! :) remélem még ma lesz új rész! *0* most találtam rá a blogodra de most imádon! :)) siess a kövivel! ;)

    VálaszTörlés