Oldalak

2013. szeptember 11., szerda

Chapter 5

Sziasztok!Először is nagyon szégyellem magam,ne haragudjatokIlyen kiesések nem lesznek többet,remélem még van aki mellettem maradt és olvassa.Még egyszer bocsánat lányok,ezért is hoztam ezt a kicsikét hosszabb részt,remélem sikerül egy kicsit titeket kárpótolni.

*Egy kis visszatekintő*
-Hát...Ne játszunk inkább valami mást Lux?-kérdezte Harry.
-nem!Én est akarom játszani!Attor,Sophi éppen elalváshoz készülődgyik déjután velem,és Hally odabújit hozzánk.Aztán majd  a työbbit készőbb..-lefeküdtem az ágyra ahogy Lux kérte,nem volt így is elég cikis ez a helyzet?!Majd az ölembe vettem és becsuktam a szemeimet..Harry is lefeküdt mellénk,majd hirtelen Lux megszólalt.
-Moszt pedig öleld át Sophit..-adta ki a következő "parancsot".


-Lezuhanyozhatnék?Már elég rég fürödtem...
-Öhmm persze..Vigyázok addig Lux-ra..Kell ruha?-kérdezte.
-Hát..ha nem baj akkor igen..-mondtam,mire sóhajtott egy kicsit.
-Ok,maradj itt addig Luxal..-még mindig ellenségesek voltunk egymással,és még mindig egy nagy képű ficsúrnak tartottam,ha bár jól bánt Lux-xal és kedves volt vele..De ez akkor sem változtat a tényen..Mire feleszméltem már lent volt és a ruhákat nyújtotta át nekem.
-Hova mész?-kérdezte Lux.
-Csak lezuhanyozom lehetőleg esés nélkül..-mondtam majd lassan be is mentem a fürdőszobába.Nagy volt és tágas.A fal színe illet az összes "bútorhoz",elegáns volt de még is volt benne valami plusz.Mi után felmértem a terepet,óvatosan levettem a ruháimat,majd amikor a nadrág következett egy hirtelen mozdulattal meghúztam és szépen seggre estem..Úgy döntöttem inkább úgy veszem le,ahogy felálltam,immáron nadrág nélkül,akaratlanul is a tükörbe néztem.Úgy néztem ki mint egy..Hulla.Aki legalább 4 napja nem aludt..Szemeim alatt nagy sötét karikák pihentek,ami biztos,ma jót alszom,miután lekerültek a fehér neműim is,gyorsan beálltam a zuhany alá,és elkezdtem tusolni.Találtam egy sampont is,jól beledörgöltem a hajamba,majd amikor megbizonyosodtam róla hogy mindenhonnan lekerült a hab,becsavartam a törölközőbe a hajamat,és felvettem a ruhákat amit Harrytől kaptam..10 perc múlva kész is voltam.Hajamat kicsavartam a kék törölközőből,és megfésültem.Majd az ajtó felé vettem az irányt.Mire kiértem már mindenki "otthon" volt.Beleértve Harry barátnőjét is.
-Szia drágám..Hogy vagy?nagyon fáj még a lábad?-kérdezte kedvesen Anne.
-Csókolom..Már nem köszönöm..-mosolyogtam rá kedvesen..-ebben a pillanatban Lou lépett be az ajtón.
-Sziasztok.-köszönt kedvesen.-Látom vacsihoz készültök,már nem is zavarnék csak Lux-ot elviszem..
-Jaj dehogy zavarsz ülj csak le..-mondta Anne.
-Á nem köszi Ann,én már ettem.Na gyere Lux..-erre Lux odaszaladt hozzám,én pedig felkaptam az ölembe.Ha bár egy kicsit meglepődtem,viszonoztam a kislány ölelését.
-Ény itt majadok.Olan jót játszottam Hallyvel és Sophival..Netem már ők a szüleim.-a kijelentésére elnevettem magam,ahogy Anne is és Gemma is,még Harry is megmosolyogta.Mindenki,kivéve Samanthát..Gyilkos tekintettel nézett rám,ahogy pedig egybe akadt a tekintetünk számról lehervadt a mosoly,és kicsit megköszörültem a torkom.Harry hirtelen megszólalt.
-Nem Lux,nem mi vagyunk a szüleid,jót játszottunk de most haza kell menned,fogadj szót és engedd el Sophit.
-Jó oké,rendben..De azéjt majd folytatjuk ott ahol abbahyagtuk.-mosolygott Lux édesen,amire nem lehetett nemet mondani.
-Jó jó rendben.-ment bele Harry,majd a kislány adott egy puszit az arcomra és kiszállt az ölemből.Majd mindenkitől elköszöntek,de amikor Samanthának kellett adnia puszit Lux-nak,elég furcsán reagált..
-Ő ki?-kérdezte Lux,és kicsit hátrébb lépett ahogy Samantha egy nagy mű mosolyt csalt az arcára..
-Tudod Lux,már meséltem Sam-ról ő a barátnőm..
-Én azt hittem hogy...De moszt máj emlékszem..-nézte végig Samanthát.Majd Harry felemelte hogy tudjon adni Samanthának is egy puszit.Majd hozzám fordult és intett egyet,nekem amihez társult egy cuki mosoly..A kaja mint mindig most is nagyon finom volt...Imádtam Anne főztjét,hasonlított anyáéhoz..
-Köszönöm a finom vacsorát Anne,én szerintem ledőlök..Hosszú volt ez a mai nap..-majd ahogy kihúztam a széket Samantha is kihúzta majd miután ő is megköszönte a vacsorát sietősen vettem a szobámba az irányt..Fucsa volt nekem hogy ő is pont akkor fejezte be a vacsorát..Tudtam nem úszom meg hogy valamit ne szóljon..Épp a lépcső első fokán tartottam ahogy megszólított.
-Gyere csak ide,beszélnem kell veled.-fogta meg a karomat elég szorosan,miután kirángattam kezemet szorításából,odaléptem hozzá.
-Na jól figyelj,ne próbáld meg elvenni tőlem Harry-t mert annak nem lesz jó vége..Hidd el könnyekben fog végződni,és számodra..Harry úgy sem szeretne bele,egy ilyen kis fruskába,aki ráadásul dagadt,pattanásos,és csúnya.
-Jól mondod.Egyébként nem akarom tőled el venni.És lehet hogy dagadt vagyok,de jobb mint egy vasaló deszka...2.Én nem akarok olyan lenni aki hamis érzelmeket táplál,mert ez az..Nem mondom hogy nem szereted Harry-t de az biztos hogy valamilyen szinten kihasználod,pedig ő nagyon szeret téged.De hát..És jól jegyezd meg,a külső csak egy dolog,az az igazán lényeges ami belül van.-Fordultam meg,majd otthagytam.Mit képzel?!Én nem foglalkozom azzal a beképzelt barátjával.Összeillenek.Legyenek bologok.Ha pedig Harry ilyen vak akkor...Ledőltem az ágyamra,és néztem a plafont.Különböző méretű sötétedő foltokat a gerendán..Míg az álom el nem nyomott hihetetlen világába..Mire felébredtem már takaró takarta a testemet,rápillantottam az órára ami már 1 órát mutatott.Nem csodálom hogy elbóbiskoltam,hisz nagyon álmos voltam.Pontosan csak VOLTAM.Most pedig,mint mindig ilyenkor,le sem tudom hunyni a szemeimet.Úgy döbtöttem bekapcsolom a tv-t,és iszom valamit.A tv-től álltalában úgy is elálmosodom.lassan de biztosan,kikászálódtam az ágyamból,és elindúltam az ajtó irányába.Csukott szemmel indultam a lépcsőhöz de hirtelen valaminek neki mentem.Vagy inkább valakinek.Gyorsan felnéztem,és ahogy megláttam zöld íriszeit rögtön lefagytam,és nem tudom mi történt  velem.Aztán gyorsan lenéztem a földre.Csak akkor tűnt fel hogy egy szál boxerben áll előttem.
-Bocsi..Csak..
-Semmi baj...Hová mész?
-Csak iszom egy kicsit,és próbálok aludni..
-Azt hittem fáradt vagy..
-Az is voltam,amikor úgy döntött az agyam hogy 7-kor elalszok...Nem túl szerencsés..Na és te?Samantha már rég lefeküdt..
-Ja..Aha..Hát..Kicsit összevesztünk miután felmentél,és én pedig itt maradtam,és néztünk Gemmával egy jó kis horrort.De kérlek ne tálalj ki a médiának hogy te itt jártál meg stb..Mert szokás szerint azok amúgy is mindent túl reagálnak..Összevesztetek?Szakítotok?Mi lesz ezután?,mindent felfújnak..
-De Harry,mikor hiszed már el hogy én nem vagyok fan,azt sem tudtam eddig hogy létezel..Amúgy sem vagyok az ilyen már bocsi,de nyálas pop bandákért oda...És te pedig-,fúrtam bele mutató ujjamat a melkhasába,amitől hirtelen nagy levegőt vett.-hogy is mondjam..Vissza vehetnél az arcodból,ne képzeld azt hogy mindenkinek te kellesz mert ez nem így van.Én kifejezetten Avici-ért vagyok oda.-néztem fel,lányos zavaromban ahogy megemlítettem.
-Ja,meg gondolom Taylor Lautnerért.-nevetett egyet.-Ugye?-sunyi mosolyát pedig még mindig nem lehetett levakarni arcáról..-Biztos te is alkonyat párti vagy.
-Fogd be,nem..-pirultam bele..
-Na.....-húzta az agyamat.
-Jó talán egy picit..Ja egyébként..Te is gyúrhatnál,a csajoknak tudod jobban bejönnek az izmosabb pasik..Én is talán ezért "szeretem" Taylort..Hozzá képest puhány vagy.-piszkálódtam tovább.És még jobban kezdtem elvezni amikor hirtelen végig nézett a testén és egy kicsit elhúzta a száját gondolkodva,de rögtön vissza tért az a mosoly,amiben talán egy kis gúny is keveredett.
-Na jól van..Nincs szügségem a tanácsaidra..Ja,és egyébként nem inni indultál?-emelte egy kicsit meg a fejét.
-De.-röhögtem el magam,majd a konyha felé vettem az irányt.Éreztem a hátamon a tekintetét,majd egy könnyed mozdulattal beléptem a konyhába,és a hűtő felé sétáltam.Kivettem belőle a citromos ásvány vizet,öntöttem egy pohárba,és már szürcsöltem is.A TV nem sokkal később meg is tette a hatását és elaludtam.


2 megjegyzés: