Oldalak

2013. október 20., vasárnap

Chapter 10

Sziasztok!:) Nagyon köszönöm a sok pipát és a +1 felíratkozót*-* hihetetlenek vagytok..Nagyon úgy tűnik hogy csak hétvégéken lesz új rész,ne haragudjatok..Na de most nem is beszélek tovább,jó olvasást:)
Következő rész +1-2 felíratkozó után:))Mivel most több időm lesz a hét közben:)



-Nem aludnál itt?-kérdezte tőlem Gemma szipogva..-Úgy is van egy pót ágyam..
-De szívesen..
-Jó.-törölte le a könnyeit,és miután kifújta az orrát,halk zenét kapcsolt be.-Nincs kedvem szomorkodni..Beszélgessünk inkább.-mondta,aminek nagyon örültem mert hirtelen sokkal jobb kedve lett,felhozott pár tál popcornt,kisminkelt,mindent megbeszéltünk(köztük Harry-t is,és azt is hogy megcsókolt..)és egy csomót nevettünk, bár néha láttam az arcán hogy elterelődött a gondolata a mamája felé,mert olyankor szomorú arcot vágott,de aztán gyorsan kizökkentettem.1 óra körül aludtunk el.Ami nekem elég új dolog volt.Hét közben még SOSEM voltam ilyen "sokáig" fent.

Reggel magamhoz képest elég későn keltem fel,9 óra..Gyorsan átsiettem a szobámba.Harry már nem aludt,az ágyamon ült,háttal nekem,és a szemüveg tokomból kivett képeket nézegette.Igen,van 2 kép benne..Az egyiken amikor az unokatestvéremmel játszom,a másikon pedig mi 3-an.Anya,Apa és én.
-Szia,látom megtaláltad a képeimet..
-Szia..-fordult meg egy kicsit ijedten.-Igen..Nagyon aranyos képek..Nagyon durva voltam tegnap?-ez komoly?! nem emlékszik semmire?
-Hát...nem,khm..dehogy..-mosolyogtam rá halványan.Nem is tudom mit képzeltem..Visszatért Harry.Sokkal távolabbi volt,pedig tegnap még az én ölelésemben vigasztalódott.
-Lécci kimennél?Át szeretnék öltözni..
-Ö persze..-kicsit elszégyellte magát,majd kiment a szobámból...Nem tudom hogy miért esett ennyire rosszul hogy nem emlékezett semmire ami este történt..Bár ez várható volt...Felöltöztem,majd egy vékony spiráll csíkot húztam a szempilláimra.Majd lesiettem hogy egyek egy picit,habár semmi étvágyam nem volt..Apa kb.10-re jönni fog értem,és be kell hogy valljam..Már hiányzik egy picit ahogy anya is.3 napja nem láttam őket..Egy percre megálltam a konyha ajtaja előtt ahogy meghallottam Harry csodálkozó hangját..
-Megcsókoltam??-be akartam nyitni,de ahogy meghallottam miről is van szó megrökönyödve maradtam az ajtó előtt.
-Igen,képzeld.És ha ez nem lenne elég mindent szétdobáltál a szobájában,láttam.Széttörtél egy csomó vázát,és ezzel halálra rémítetted szegényt.Gratulálok Harold,többet biztos nem jön hozzánk.Pedig már örültem hogy végre találtam egy barátnőt aki nem miattad akart a közelemben lenni.-ütötte fel Gemma hangja a fülemet.Gyorsan megfordultam és inkább úgy döntöttem a szobámban maradok ameddig apa nem jön értem.Amíg egy kopogás meg nem zavarta a nyugalmamat.Nem nagyon izgatta magát,rögtön belépett.
-Harry,attól még hogy sztár vagy és itt laksz nem azt jelenti hogy akkor léphetsz be a "szobámba".-tettem ki az ujjaimmal az idézőjelet-amikor te akarsz.
-Tudom..De beszélnünk kell.
-Nem hiszem.
-Tényleg megcsókoltalak?-a szavak a torkomban akadtak.Megszólalni sem tudtam.
-Khm..-köhögtem fel.-Harry,felejtsük el.Semmi jelentősége nem volt..
-De igen..Mert szemét voltam..Mindent elmondott Gemma,de ne haragudj rá..Kérlek..Meg tudsz nekem bocsájtani?-nyújtotta a kezét,amit egy kis hezitálás után elfogadtam.
-Meg.-mondtam távolian.
-Sophi..Itt van apukád..-nyitott be Anne.
-Megyek..-Fel fogtam a "cuccaimat" és lefelé vettem az irányt.Harry pedig lassan bandukolt utánam.Gemma már ott várt rám.Apa pedig a konyhában beszélgetett még Anne-val akinek egyénként majd meg kell köszönnöm mindent.
-Hiányozni fogsz.-ölelt meg Gemma.
-Héj..Ne búcsúzkodj nekem..Találkozni fogunk..-erre elképedve nézett rám.-Miért,mit gondoltál?Majd olyan könnyen megszabadulsz tőlem?-mosolyogtam rá.Erre csak újra megölelt.
-Szia Harry.-léptem oda hozzá.
-Szia Sophi..-nyögte ki,majd azzal a lendülettel besétáltam a konyhába.
-Szia kicsim.-odaszaladtam apához és körbeölelgettem.-Örülök hogy jól vagy.-nyomott a fejem búbjára egy puszit,majd egy kicsit hátrébb állt.Igen ez apa,tisztelet tudó,és rendes.
-Akkor menjünk..-bólintottam egyet majd odaléptem Annehoz.
-Köszönök szépen mindent..-szorosan magamhoz öleltem majd adott egy apró puszit,és kisétáltunk..
El sem tudom hinni hogy újra otthon leszek..Újra láthatom anyát..Tudom,nem olyan sok idő telt el,de nekem akkor is hiányzik már..Néztem a lefolyó cseppeket amik az ablak alján összetalálkoztak majd tova folytak,le egészen az ajtó kilincséig.Észre sem vettem hogy már itthon voltunk..Lassan szálltunk ki.Majd újra végig pillantottam az ismerős házat,amit úgy szerettem.Amikor beléptünk,isteni illatok csapták meg az orromat,anya finom főztjei..Hasonlítottak az Anne-éhoz de az illatához köze nem volt.Ahogy meglátott hirtelen könnybe lábadtak a szemei..Gondoltam hogy jobban meg fogja érinteni ez a dolog,hiszen mindig is érzékenyebb volt.Odaszaladt hozzám,és alaposan megölelgetett/puszilgatott..
-Úgy aggódtam..Azt hittem először hogy már soha nem foglak látni..Amikor Lívia hívott  hogy nem talál és hogy annyira sajnálja,borzasztóan féltem..
-Tudom anya..Ne haragudjatok..Soha többet nem csinálok ilyet..
-Remélem is..-mosolygott rám szelíden anya,majd visszament az ételhez..
-Még egy kicsi kell neki.-állapította meg ahogy megkóstolta a levest.-bólintottam egyet,majd bementem és leültem a nappaliba.Ropogott a tűz..Hülyén hangzik,de itt nappal sincs olyan meleg nyáron..Este pedig kifejezetten hideg van.Szóval azt hiszem ezt ezzel lehet magyarázni.Újra elkapott a meghitt otthon melege..


Sziasztok!:)) Remélem tetszett ez a rész is,nem sokára jelentkezem addig is puszi;))

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem, folytasd! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom hogy kell feliratkozni, de vedd ugy hogy en feliratkoztam! :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj nagyon aranyosak vagytok:') köszönöm szépen,és egyébként ott fent van egy gomb hogy felíratkozás a webhelyre és ott:)

    VálaszTörlés