Oldalak

2013. október 27., vasárnap

Chapter 11




Sziasztok drágáim!:) Nagyon köszönök mindent,nem hittem volna hogy meg lesz a +1-2 felíratkozóm de meg van..*-* már van 5(!) felíratkozóm..Nem győzöm megköszönni,és remélem hogy még ennél csak többen lehetünk:))Puszi mindenkinek jó olvasást.x








Hiányzott már a szobám is,az ismerős illatok megcsapták az arcomat,mint aki legalább már 1 éve nem járt otthon.Pedig ez nem így volt.Alig volt az 5 nap is..Belehuppantam a puha ágyamba majd elővettem a lap topomat.Egyébként még a buliért nem kaptam le szólást,de ami késik az nem múlik.Apa nem felejt.Felnéztem twitterre..Hüh..egy csomó új követő,pedig eddig nagyon kevés volt,mert szinte alig léptem fel..Minden időmet a tanulásnak szenteltem.Gemma is követett.Igen,megbeszéltük hogy itt is én telefonon is beszélünk majd..Amire persze Harrynek megint jöttek a bunkóskodó megjegyzései de nagyon nem érdekelt.Sőt,még a srácok is követtek,hogy találtak meg ilyen gyorsan?!Igaz,van pár emberük..Értenek az ilyenekhez.Én is visszakövettem őket majd tovább nézelődtem..Ahogy megláttam a trendeknél a nevemet a Harryével rögtön kitágultak a szemeim,és talán még a szám is nyitva maradt.Amint rákattintottam a maradék vér is kiment a fejemből,elállt a lélegzetem,majd hirtelen kezdtem el kapkodni.Elsőnek egy kép jelent meg,amin én és Harry vagyunk,igaz halvány,de ki lehetett venni.És egy csomó oldal megosztotta a profilomat is.Pár perc múlva jött egy új üzenetem,majd sorra vagy 5.Félve nyitottam meg az elsőt.
"Szia ribi...nem tudom hogy mit eszik rajtad Harry.Egy nyomorék vagy,dagadt és csúnya.Hogy lehetsz Harry mellett melegítőben?-Kérdem én...Cseppnyi nőiesség sincs benned?!"-na ne..Most ez fog jönni?!
A következő:"Szia:)én szerintem aranyosak vagytok Harryvel,örülnék ha összejönnétek..Szóval #IloveHophia" -jézusom..Mibe keveredtem..Idegességemben azt sem tudtam mit csináljak..Előkaptam a telefonom,és gyorsan tárcsázni kezdtem Gemma számát..
-Szia..
-Szia,lécci megmondanád a testvérednek hogy állítsa le a rajongóit?-sírtam fel rögtön..Nem tudom hogy miért,de nagyon megrázott ez a dolog,én nem akarom hogy utáljanak engem az emberek,sőt azt sem hogy ismerjenek.
-Miért?Mi történt??-kérdezte kétségbeesetten.
-Hát semmi.csak..Itt írogatnak nekem..És..Én nem akarom ezt..
-Mit írtak?
-Hát..Sok mindent..Hogy hagyjam békén Harry-t.Meg hogy nem értik mit eszik rajtam..stb..De most nem ez a lényeg..Hanem az,hogy nem szeretnék híres lenni,nem akarom hogy itt sértegessenek amikor ezeket a dolgokat én is tudom magamról.-fakadtam ki.
-Jó..jó nyugi..Nincs semmi baj..Mindjárt beszélek vele,és kiír valamit..Ne aggódj..Most leteszem.Szia..Elintézzük..-mondta kedvesen.
-Köszönöm.-csak ennyit mondtam.
Gyorsan beütöttem Harry-t,majd vártam a fejleményeket.
-Mi lesz már?-doboltam a lábaimmal 10 perc után..Majd megpillantottam a kiírást..
"Sziasztok!Csak annyit szeretnék mondani,hogy @Anne069 és köztem nincsen semmi,kérlek ne írkáljatok neki semmit mert ez az igazság.." és még volt pár sor a fiúkról hogy mikor lesz az egyik interjújuk és ennyi.Hát..Remélem hogy el is hiszik és békén hagynak,mert én ebből nem kérek..Később megnéztem a kommenteket vagy miket hozzá,és úgy tűnt hogy páran elhitték,de voltak olyanok akik azt mondták hogy ez hülyeség,meg hogy akkor miért állunk egymáshoz olyan közel(a képen) de...Mondhatni lecsendesedtek a kedélyek..Most voltam először ilyen sokáig fent twitteren de úgy tűnik nem fogok erre rászokni..Lecsaptam a lap top tetejét majd magamra húztam a takarómat.Csak bámultam a plafont.Gondolatok sorozata cikázott a fejemben.Mi lesz most Harryvel?Na jó,erre én is tudom a választ..Semmi.Folytatódnak az utálkozások?Aztán az a levél járt a fejemben amit twitteren írtak nekem.Utána pedig az hogy ha ezt anyáék megtudják..(egyáltalán azt is hogy Harry híres)hát még hogy én is belekeveredtem..Elég is volt mára ennyi.3 óra után nehezen elnyomott az álom..


Bocsi lányok..nem lett valami hosszú,sem jó,de..:// Ígérem hamar hozom a következőt..
Puszi<3

4 megjegyzés:

  1. nagyon jo siess a kovivel! :)
    xx:Bogi

    VálaszTörlés
  2. ha kivenned a kodolast, szerintem sokkal tobben irnanak komit mert imadjak! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen:)) és kivettem;)

    VálaszTörlés
  4. siess legyszi megeszem magam szuper a blog imaaaadom!

    VálaszTörlés