Oldalak

2013. augusztus 31., szombat

Chapter 4

Sziasztok!Nagyon köszönöm a 2 kommentet és a 3 tetsziket!:)) nagyon örültem neki,ez a rész nem sikeredett annyira jól,legalább is szerintem,de azért remélem nem veszi el kedveteket a tovább olvasástól..Ja és itt a csopi!!:https://www.facebook.com/groups/160848380783491/


Bosszús pillantást vetett rám,majd megszólalt.
-Harry..Felmegyünk a szobádba nézni valamit?-mondta kényes,nyájas hangján.
-Persze kicsim.-mosolygott rá Harry.Gemma pedig csak elfordult és megforgatta a szemeit,mire én elnevettem magam.
-Mi van?-kérdezte flegmán Harry.
-Harry!-szólt rá Anne.
-Öhm Semmi.-válaszoltam halkan.Harry pedig ügyet sem vetett anyja,vagy az én  szavaimra,megfogta barátnője kezét és felsétáltak.
-Sajnálom..-mondta Anne.
-Micsodát?
-Hogy ilyen goromba a fiam,csak nem tudom,ez a lány elveszi az eszét.-mosolyogta meg,mire Gemma megint csak megforgatta a szemeit.
-Gemma!-szólt rá Anne,de közben ott bujkált a mosoly a szája sarkában.
-Segítsek valamit a főzésben?
-Nem drágám,most inkább csak pihenj..Fáj a lábad..Nem tudom mi történt vele de meg kéne nézetni tényleg,kérlek had hívjunk ide egy házi orvost vagy valakit..
-Jó rendben,de szerintem nincs eltörve..-fel akartam állni,de nem nagyon jött össze ugyan is elestem,Gemma rögtön felállított,majd felvezetett a vendég szobába,mert azt mondta az kényelmesebb mint a nappali.Befeküdtem az ágyba,és csak pihentem,majd nem sokkal később elnyomott az álom.Csak Gemma szavaira ébredtem..
-Soph..Gyere kész az ebéd...-simogatta meg kedvesen az arcomat.
-Hüm..-nyitottam ki a szemeimet.-Oké..
-Lécci szólj Harryéknek is mert nekem még segítenem kell anyának,várj,tudsz már járni?
-Járni persze,csak állíts fel.-nevettem el magam.
-Oké.-nevetett ő is velem.-Majd akkor segítenek lejönni a lépcsőn.
-Oké.-kikászálódtam a "szobámból" majd Harry ajtaja előtt megálltam és kopogtam,de mivel nem jött válasz benyitottam.Harry és Samantha,épp vadul csókolóztak,miközben egymáson feküdtek.
-Ö bocsi.-csuktam be gyorsan az ajtót..-pár pillanat múlva Harry nyitotta ki az ajtót.
-Nem tudsz kopogni?Mellesleg miért jöttél?
-Kopogtam,és azért hogy szóljak kész az ebéd.-ezzel megfordultam és elindultam a lépcső felé,egyedül is letudok menni,már nem fáj annyira.Léptem egyet,és már szinte éreztem a zuhanás,de nem,két kéz megtartott.A hónom alatt fogott meg.Én pedig hirtelen felnéztem rá.
-Vigyázhatnál magadra.-törte meg a kínos csendet.Majd kijött a barátnője..
-Harry..-amint meglátott minket elhalgatott.
-Pillanat Sam..Csak lekísérem mielőtt összetöri magát.-nézett rám lenézően.Behajlítva,magától eltartva tartotta a kezét.
-Mire vársz?!karolj már belém..
-Oké..-sütöttem le a szemeimet szégyenemben,amit nem tudom miért éreztem de..Samantha lenézően tekintett rám,mint egy kitudja ki,mocskos útcáról felszedett csöves..Jó oké,az utcáról felszedett az stimmel valamilyen szempontból de akkor is..Lassan belekaroltam Harrybe,majd segített lemenni a lépcsőn,miután leértünk,elengedtem a kezét,és tovább mentem,egészen a konyháig,ahol már Gemma és Anne szorgosan terítettek.Mindenhogy akartam valamit segíteni,ezért levettem a poharakat és kiraktam az asztalra,Samantha leült és várta hogy elé tegyék az ételt.Harry is segített teríteni,majd amikor készen lettünk,leültünk és Anne kirakta az ételeket.Nagyon finom volt,nem véletlen hogy Harry annyira örült.
-Óh..elkéne mennem venni pár ruhát..-sóhajtot fel Samantha..Hát ez nagyon pofátlan volt...Szóval erre megy ki a játék?!
-Majd én elviszlek veszünk egy csomó jó cuccot.-mondta Harry,de ahogy láttam ezt Anne sem nézte valami jó szemmel.
-Köszönöm akkor az ebédet Anne.-állt fel  Sam az asztaltól,Harry pedig még be sem fejezte de már ment is utána.Nagyon szeretheti,ha még azt sem vette észre hogy  kicsalja mert ezt az előbbit nem bírtam másra vélni.
-Nincs mit.Örülök hogy ízlett.-sóhajtott Ann.Segítettem nekik elmosogatni,majd Anne bejelentette hogy el kell mennie vásárolni,miután elment nem sokkal később Gemm is hogy meglátogassa a barátját. Szomorúan vettem tudomást hogy egyedül vagyok itthon Harryékkel,inkább leültem a nappaliba,és néztem a tv-t,pár perc múlva csengettek.Felálltam és egy kicsit bizonytalanul,lenyomtam a kilincset.
Egy nő,és egy kis gyerek volt az ajtóban.A kis lány nagyon aranyos volt.

-Szia..-vette le a szemüvegét.
-Ö jó napot én Sophia Grey vagyok és..
-Tudom..Anne már mesélt rólad,és nagyon sajnálom a történteket..
-Köszönöm..Anneék nincsennek itthon csak Harry és a barátnője..-abban a pillanatban Harry és Samantha baktattak le a lépcsőn..Amikor a kislány meglátta Harry-t elkezdett mozgolódni anyukája ölében,a nő(ugyan is még mindig nem tudom a nevét)letette majd a kislány Harryhez szaladt ő pedig felkapta..
-Szia Lux..-simogatta meg a karját Harry..
-Egyébként én Lou vagyok Louise Teasdale..-nyújtotta felém a kezét,majd miután elfogadtam arrébb léptem egy kicsit az ajtóból hogy be tudjon jönni.
-Szia Lou..Mizujs?-kérdezte Harry.
-Szia.Semmi csak azért jöttem hogy megkérdezzem hogy tudnál e egy kicsit vigyázni Lux-ra?!
-Persze-mosolygott Harry megfeledkezve barátnőjéről.Mire Samantha köhintett egy picit.
-Ja igen,hát akkor szia Sam..Majd beszélünk..-nyomott a szájára egy puszit.
-Full..-kezdett el kapálózni Lux Harry ölében,mire Lou és Harry elnevették magukat.
-Na hát akkor csak ennyit szerettem volna,most mennem kell,majd nem sokára jövök Luxért,és köszönöm..-mosolygott Lou majd miután elköszönt tőlünk egy-egy puszival,kiment..
-Hally ő kicoda?-mutatott rám.
-Hát tudod,Gemma egyik barátnője.-biccentett egyet a fejével Harry..
-Szia.-köszönt Lux.
-Szia.-mosolyogtam rá.
-Játszol velem?-kérdezte és várta hogy Harry lerakja.
-Persze..-Harry nem nézte valami jó szemmel,de lerakta és a kislány odaszaladt hozzám,majd megfogta a kezem,és elkezdett húzni.Meglepett a közvetlensége hisz még csak most ismert meg.
-Lux..Ne húzd annyira,tudod Soph-nak kicsit fáj a lába.-mondta Harry ami engem is meglepett.
-Oté..-mondt Lux majd felmentünk,hogy minek azt én sem tudom,de ahogy közeledtünk kezdtem érteni.Behúzott Harry szobájába,majd Harry is jött utánunk.Lux szépen leült ahogy Harry is.
-Gyere üly le,te is ide...-csapkodta a helyet maga mellett.Leültem majd vártam hogy történjen valami.
-Oté,attor kezdjük..Játszuk azt hogy Hally az aputa és Sophi az annuka..bájmint az eném..
-Hát...Ne játszunk inkább valami mást Lux?-kérdezte Harry.
-nem!Én est akarom játszani!Attor,Sophi éppen elalváshoz készülődgyik déjután velem,és Hally odabújit hozzánk.Aztán majd  a työbbit készőbb..-lefeküdtem az ágyra ahogy Lux kérte,nem volt így is elég cikis ez a helyzet?!Majd az ölembe vettem és becsuktam a szemeimet..Harry is lefeküdt mellénk,majd hirtelen Lux megszólalt.
-Moszt pedig öleld át Sophit..-adta ki a következő "parancsot".

2 megjegyzés: