Oldalak

2013. augusztus 20., kedd

Chapter 1

Sziasztok!:) nem tudom ki olvasta a prológust,és tudom hogy eddig nem nagy valami,de azért remélem tetszeni fog majd;) Ez a rész talán már egy kicsit izgalmasabbra sikeredett jó olvasást,és ha tetszett lécci hagyj egy kommentet,mert kíváncsi vagyok a véleményetekre!;)


Elég unalmasan telt el a nap,a dolgozatot nem tudtam,csak pár dolgot,szóval..Most valószínűleg egy hét szobafogság.Már elegem van,ki akarok törni,hogy végre én is éljem az életemet.Ez az egész olyan mint ha én nem is tini lennék,még sosem voltam bulizni,nem engedtem magam el.És szeretném meg mutatni a többieknek hogy én nem csak egy csúnya kis stréber vagyok.Hanem igen is szép vagyok,és én is érek valamit.Amint hazaértem ledobtam a cuccaimat és bementem a fürdőmbe,eldobtam a szemüvegemet,kifestettem magamat,szemöldökömet szép ívesen kiszedtem,a hajamat behullámosítottam és raktam fel egy kis szájfényt.
Eldöntöttem holnap így megyek.Most viszont tanulok.Mert nem lesz jó vége a dolgoknak.Főleg ha még apáék megtudják hogy nem tudtam a dolgozatot.Anya csak 6-kor jön meg,apa pedig 8-kor.Gyorsan megírtam a házim,és próbáltam tanulni,de most valahogy sehogy sem ment.Kezdem érezni az év végét vagy mi van velem?! Úgy döntöttem nem küszködöm tovább,elmentem zuhanyozni,majd bekapcsoltam a gépemet,pár perc múlva anya nyitott be.
-Szia kicsim.Azta..Nagyon szép vagy.
-Szia anya..Hát tudod csak kipróbáltam ezt is.
-Nagyon jól áll.
-Köszönöm..-mosolyodtam el,majd lefagyott a mosoly az arcomról amikor eszembe jutott a mai dolgozat.El kell mondanom.
-Mondanom kell valamit.
-Mond csak kicsim.
-Tudod,ma írtuk meg a töri Tz-t,és hát..
-Rosszul sikerült,nem tudtad?
-Elfelejtettem,és nem tanultam rá..
-Nem tudom mi van veled mostanában,elengeded magad.
-Tudom és ne haragudj,én sem tudom mi van velem,de..megtennéd hogy inkább te mondod el apának.
-Igen,persze de nem fog neki örülni..Ugye tudod?!
-Tudom..
-Jó mind egy,7-kor vacsi.-mondta majd kiment az ajtón.Nem tudom hogy meddig gépezhettem már csak apát vettem észre ahogy belépett az ajtómon..
-Hogy nézel ki kislányom?!
-Én én csak..tudod apa kíváncsi voltam hogy áll nekem.
-De hát minek kensz magadra olyanokat amikre neked semmi szügséged?!Tudod mit,mind egy,kész a vacsora gyere.
-Megyek.De hogy hogy már itthon vagy?
-Hamarabb végeztem ma..-miután megvacsoráztunk anya tudatta apával a hírt,és hát nem nagyon örült neki.Reggel korán keltem,újra meg csináltam a sminkemet,és beraktam a kontak lencsémet a szemüvegem helyett.Amikor Lív és Mat megláttak nagyon meglepődtek majd megdícsértek.Jól esett.A suliban is elég nagyot néztek,a tanároknak is tetszett bár azért megkaptam hogy smink nélkül is szép voltam.Végül eljött a töri óra,sajnos kiosztotta a dolgozatokat.3-as lett,de tudom hogy ezt is csak azért kaptam meg mert jó tanuló vagyok,és igazából 2-est érdemeltem volna.Az óra végén oda jött hozzám a tanárnő és mondta hogy nagyon megleptem őt ezzel a jeggyel,de azt mondta nem haragszik mindenkinek lehet rossz napja vagy éppen figyelmetlen.

*pár nap múlva*
Ezt nem hiszem el,meg kaptam a 3.3-asomat,és azon kívül már kaptam egy 4-est is.Tudtam hogy ezért még meg fognak ölni otthon de valahogy nem tudott foglalkoztatni.Csak Liv szavai jártak az eszemben.
"Ma lesz egy vad party az egyik clubban",és hogy van-e kedvem elmenni.Öszintén szólva tudtam hogy most éppen 2 hetes büntimben vagyok,de muszáj lesz kipróbálnom.Igen,elmegyek.Még sosem voltam buliban,éppen itt az ideje.Miután vége lett a sulinak örömmel vettem tudomást hogy már csak 1 hét van a suliból.Elindultam haza,megcsináltam a leckémet,majd 7 óra körül miután vacsoráztunk,feljöttem a szobámba azzal a cím szóval hogy fáj a fejem és hamarabb lefekszem.Livvel már a suli után lebeszéltem hogy jöjjön az erkélyemhez a megbeszélt időpontban,majd elkezdtem készülődni.Halványan kifestettem magam,megcsináltam a hajamat,és végül kész voltam.

Egy fekete magassarkúval a kezemben vártam hogy Lív ideérjen,amikor megláttam intettem neki,és mutattam hogy maradjon csöndben.A magassarkút ledobtam,hogy lehetőleg a kezébe essen,majd óvatosan kimásztam ami egy csattanással végződött de már alig bírtuk megállni hogy ne röhögjük el magunkat.Gyorsan feltápászkodtam,majd a club felé vettük az irányt ami már teli volt tinikkel.Amikor beértünk kezdtem egyre feszültebb lenni,de a zene nem sokkal ellazított és csak táncoltam.Mintha csak én lennék és a parkett amikor viszont kinyitottam a szemeimet,Lív-et nem találtam magam mellett,kicsit beparáztam ezért elindultam hogy megkeressem,de két kéz fonódott a derekam köré megfordultam és egy részeg gyerek fogdosott.
-Hagyj békén.-próbáltam leszedni a kezeit magamról,majd megjelentek a barátai akik már kicsit kigyúrtabbak voltak és megijedtem.


Remélem tetszett,bár ez még mindig nem az izgi része,remélem még nem pártoltok el tőlem,ígérem a következő részben már csatlakozik az a személy akire vártok..:DD




4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Meglepetés nálam: http://youaremynewlife.blogspot.hu/2013/08/informacio-dij-21-22-23-24-25.html

    Dream x

    VálaszTörlés
  2. szia :) nagyon jóó rész lett kivácsi vok a folytatásra (már jol kezdődik ;) ) siess a kövivel *.*

    VálaszTörlés
  3. Szia,köszönöm,bár én nem úgy érzem,de azért örülök hogy tetszik!:))

    VálaszTörlés